söndag 1 januari 2012

Handmade

Några av mina hemgjorda julklappar, som igen en gång tillverkades alldeles i sista minuten. Tänk att jag aldrig lär mej. Stressigt värre. Ska faktiskt försöka förbättra mig på den fronten! Tänk vilken känsla det vore om man redan i oktober, senast i november, hade alla paket uttänkta och fixade och paketerade och klara!? Definitivt något som jag ska göra mitt bästa för att förverkliga. Kan ju inte vara så svårt....finns ju andra som klarar av det. Då måste ju jag också göra det!
 Handdukar med text till honom och henne :)
 Det är ganska ENKELT när allt kommer omkring...
Favotitgodiset i repris! Smaskens!!
 Rocky Road

marshmallows
liten påse salta nötter
liten påse pistage nötter
2 påsar dumle kola (pätkis, om man gillar mint)
200g smält choklad

1. blanda alla ingredienser i en skål
2. bred ut på en plåt täckt med bakplåtspapper
3. ställ in i kylskåpet för att stelna
4. ta ut och skär i bitar


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar